piCture pOlish Desire

donderdag 1 oktober 2015

Alweer een poos terug liet ik jullie een ander lakje uit deze collectie zien en dit was Poison. Omdat ik een beetje een wisselend gevoel over dit lakje had, heb ik de andere lakjes van deze collectie een beetje links laten liggen. Toch vond ik het tijd om er nog eentje te proberen.



Desire hoort bij de Vampy Chameleons, wat een collectie is die in maart 2015 is uitgebracht. De gehele collectie is een Limited Edition, maar vooralsnog ruimschoots verkrijgbaar. De collectie telt zes lakjes die allemaal vrij donker, maar toch bijzonder verleidelijk zijn.


Desire heeft mij op alle fronten verrast. In het flesje zie je een paarse lak met een duidelijke duochroom naar blauw en daarin zitten nog de bekende scattered holo stukjes. Echter, ik had het flesje nog nauwelijks anders gezien dan rechtop. Toen ik haar eens goed bekeek en draaide, zag ik dat de paarse kleur niet zozeer paars was, maar een prachtige roodpaarse tint.



Op de nagels is de duochroom goed zichtbaar en het rare is dat de blauwe shimmer weer nauwelijks zichtbaar is. Mij hoor je niet klagen, omdat ik 'm zo echt prachtig vind, maar als je Desire juist kocht om die blauwe shimmer/duo, kom je best bedrogen uit. Gok dat je dan een beetje hetzelfde gevoel hebt als die ik van Poison kreeg. In het zonnetje is de duo niet zo goed meer zichtbaar, maar wel zijn dan de bekende scattered holo stukjes in de roodpaarse basis goed zichtbaar, wat het geheel weer vrolijk en feestelijk maakt.


Zoals altijd, is het kwastje perfect en de substantie goed. Desire is lekker snel droog ook.


Desire is nog ruimschoots verkrijgbaar, bij o.a. PrettyPolish en Harlow&Co. Een flesje bevat 11ml, is 5-Free en kost tussen de 10 en 15 euro per flesje.

Wat vind jij van Desire? Wat is je favoriet uit de collectie?



2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs