China Glaze Bat My Eyes

vrijdag 30 oktober 2015

Jaja, morgen is het weer zo ver: het leukste feest van het jaar! Al wordt het dan helaas in Nederland nauwelijks gevierd en de feestjes díé er zijn, zijn nou niet persé echt Halloween-waardig te noemen. Maar goed, ondanks dat ik er dus niet helemaal van kan genieten, kan ik wel van de prachtige mani's wereldwijd genieten. En ik ben al behoorlijk wat gave nailarts tegengekomen.

Omdat ik het nailarten nog stééds niet onder de knie heb, hou ik het ook dit jaar weer lekker simpel bij een lakje. Wat dachten jullie van... Tromgeroffel...


Bat My Eyes! Het lakje komt uit de Monsters Ball Collectie, die voor Halloween in 2013 is uitgebracht.


Bat heeft een zwarte crelly basis met daarin echt tál van goud- en koperkleurige glitters. Ook de barglitter, waar ik persoonlijk niet zo dol op ben, zit erin maar deze valt gelukkig een beetje weg in het geheel. Het is echt een méga druk lakje die absoluut indruk op de mensen op je heen zal maken!

Omdat ze zo bómvol met glitters zit, had ik eigenlijk verwacht dat ze een drama zou zijn met lakken. Want eerlijk is eerlijk, China Glaze is niet het beste merk met glitters. Maar wonderbovenwonder was Bat My Eyes echt meer dan prima te lakken! Vrij dunne substantie, maar het kwastje nam precies de goede hoeveelheid mee zonder druiperig te worden. Met twee laagjes was ze volledig dekkend, maar als je erg lange of brede nagels hebt, denk ik dat je nog een extra laagje moet lakken.

Zoals je ziet, droogt ze enigszins gritty op en daarom raad ik aan om een laagje topcoat te lakken. Die was ik trouwens vergeten ;-)...


Gezien het al een oudere collectie is, is dit lakje niet meer in de reguliere webwinkels verkrijgbaar, of je moet natuurlijk net geluk hebben. Gelukkig is ze nog wel ruimschoots verkrijgbaar op eBay, waar je ongeveer 6€ betaalt exclusief verzendkosten. Uiteraard schommelen de prijzen heel erg op eBay, dus het kan zo maar zijn dat jij haar goedkoper (of misschien duurder) scoort!

Wat vind jij van Halloween? Ook zo jammer dat het hier nauwelijks gevierd wordt of vind je wat griezelen met een filmpje wel voldoende? En wat vind je van Bat My Eyes? Stiekem vind ik haar ook zeker niet verkeerd als een kerstlakje, maar dit kan natuurlijk aan mij liggen. Wat denk jij? Halloween-waardig of multifunctioneel?



Happy Halloween!!

5 opmerkingen :

  1. Erg mooi lakje, heel apart! Zelf vind ik het wel jammer dat Halloween niet echt gevierd wordt hier, ik hou wel van verkleden, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is echt prachtig! Ik hou wel van dit soort kleuren. Hij staat je ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleurtje :D Deze lijkt me echt leuk voor de feestdagen met al die glitter.

    ღ Sann | Piixel

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs