Mentality Bolt

woensdag 29 juli 2015

Vandaag heb ik de laatste holo van Mentality voor jullie. Voor de oplettende kijkers: het klopt, op de groepsfoto staat ook nog het kleurtje Scandal, maar deze vond ik teveel op Alarm lijken en daarom mag een vriendinnetje ermee pronken.



Bolt hoort bij de Neon Holo's, wat één van de drie uitgebrachte zomercollecties van Mentality van 2015 is. De collectie bevat 11 fleurige lakjes die allemaal een substiel holografische finish hebben.

Mentality Bolt

Ik moet bij Bolt aan alles behalve paars denken. Nouja, ik moet aan het witte hondje denken met de gele bliksemschicht. Je weet wel, die superdupercute film! Niet? Remindertje dan!


In de lak zie ik echter totaal geen wit en/of geel, maar een paarse basiskleur met wat holografische glittertjes. De holografische glittertjes passen erg mooi bij de basiskleur, ze complimenteren elkaar onwijs.

Mentality Bolt

Ondanks dat Mentality de collectie als neon omschrijft, vind ik er persoonlijk niet veel neons tussen zitten. Ik vind ze er te zacht voor, maar dat neemt niet weg dat het stuk voor stuk harstikke gave kleuren zijn. En net zoals bij de andere lakjes in deze collectie is in het zonnetje de vrolijke, maar toch subtiele, holografische finish te zien.

Mentality Bolt

De collectie is echt ontzettend fijn om te lakken en Bolt is hier geen uitzondering op. De substantie is geweldig en de droogtijd is lekker snel. Met twee laagjes is ze al voldoende dekkend, maar met drie laagjes is de kleurintensiteit net even wat beter. Op de foto's zie je echter twee laagjes. Ik vind die pastellerige holo wel schattig :-).

Mentality Bolt

Ik ben zwáár tevreden over deze collectie en kan niet wachten op de volgende collectie die Mentality uit zal brengen! Wat dat dat voor lakjes geven?! Vind jij ze net zo leuk als ik?

Mentality is trouwens het voordeligst verkrijgbaar bij Harlow&Co, waar je ongeveeer 6,5€ betaalt voor een flesje van 15ml. Het merk is 3-Free, maar over aan het gaan op 5-Free.

Welke Mentality's heb jij al in je bezit :-D ?

4 opmerkingen :

  1. Mooie kleur! Ik wil hem zeker hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel gaaf!! Ik overweeg om hem ook te gaan bestellen! Hij is inderdaad niet neon maar dat maakt hem niet minder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs