Glitter Gal Love Bite

maandag 20 juli 2015

Nu ik de scattered- en subtiele(re) holo's wat meer begin te waarderen en van sommige echt een positief hartritmestoornisje krijg, vond ik het ook tijd voor the next level: lineaire holografische lak! Voor vandaag heb ik Love Bite voor jullie.




Glitter Gal is een Australisch merk en de kleuren worden bedacht door twee vriendinnen. De ene heeft een verleden in de cosmetische industrie en de ander heeft een man die in de kleuren zit en toen hij een bepaald pigment liet zien waren de dames verkocht en zo werd Glitter Gal geboren.

Het merk staat vooral bekend om hun holografische lakken, maar buiten dat zijn er ook gewoon crèmes, duo's en effect topcoats. Er is zelfs nog een kleine selectie aan make-up!


Love Bite heeft een prachtige rode basis die absoluut wat framboos in zich heeft. De basis zit natuurlijk vol met holografische glitters en de finish is echt lineair holografisch. Holo op z'n best dus voor de echte holo-lovers! Al zijn ze er natuurlijk nóg heftiger!

Ze hoort bij de Blooming Babes Collectie, wat een kleine collectie was die in het voorjaar van 2014 is uitgebracht. De collectie bestaat uit 4 crème lakjes, 1 holografisch lakje en een topcoat.


Het kwastje is erg fijn: vrij smal en flexibel, maar er is uiterst nauwkeurig mee te lakken en het kwastje neemt de perfecte hoeveelheid lak mee. De lak is erg snel droog en heeft zonder topcoat al een prima glans. De foto's zijn zonder topcoat.

Maar... Jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig naar het holografische effect! Kijk mee!


Zoals je ziet, is het holografische effect duidelijk aanwezig. Voor mij persoonlijk een beetje té, ik heb erg moeten wennen aan deze lak. Maar ik ben echt verliefd op de basiskleur, dus ik vind de lak erg gaaf. Maar of ik nu meteen een zwak heb voor holo's... Mwah, ik weet het nog niet! Wat vind jij eigenlijk van lineaire holo's?


Glitter Gal is bij verschillende online shops verkrijgbaar, onder andere Llarowe. Maar ook in ons eigen landje kun je dit merk shoppen, bij bijvoorbeeld Hypnotic Polish. Een flesje bevat 11ml en de prijs is behoorlijk afhankelijk van welk lakje je koopt en bij welke shop.

Wat vind jij van Love Bite? En hoe denk je over lineaire holo's in het algemeen? Gaaf of niet?




4 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs