Catrice Where Is My Ferrari

vrijdag 24 juli 2015

Na al die neons en holo's was ik echt even toe aan iets normaals en natuurlijk koos ik voor een rood tintje. Een rood die ik nooit vaker gebruikt had. Toch was ik erg nieuwsgierig naar deze zomerse rood en vandaag laat ik haar aan jullie zien.



Where Is My Ferrari hoorde bij de vaste collectie van Catrice. Toevallig zag ik dat ze eruit gaat en nu dus met 50% korting verkrijgbaar is.

Catrice Where Is My Ferrari

Ferrari heeft een oranjerode basis met daarin een subtiel shimmertje. Op de nagels is helaas niets van deze shimmer te zien. Ik vind het best jammer, want dit is niet het eerste lakje van Catrice die ik bezit die er fantastisch uitziet in het flesje maar op de nagels ietwat tegenvalt.

Anyway, ondanks dat de shimmer niet zichtbaar is, is het toch wel een tof kleurtje!

Catrice Where Is My Ferrari

Het is geen chique kleur rood, maar wel lekker fel en vrolijk. Uitermate geschikt voor de lente- en zomermaanden natuurlijk! De substantie is wat waterig en leek wat sheer, maar gelukkig viel dit in werkelijkheid toch wel mee. Op de foto's zie je twee laagjes en zoals je ziet, is ze dan wel volledig dekkend.

Het kwastje is een oud kwastje, dus nog met die bizarre scheve V-vorm. Afschuwelijk in gebruik en ik heb dan ook een grondige clean-up moeten doen,  Maar na al dat werk ging ik haar wel waarderen op mijn nagels. Laten we het houden op "voor wat hoort wat", haha. De droogtijd was normaal en deze heb ik wat versneld door mijn vertrouwde HK Girl eroverheen te lakken.

Catrice Where Is My Ferrari

Catrice is verkrijgbaar bij alle filialen van de Kruidvat en bij sommige filialen van Trekpleister. Momenteel kun je haar met 50% korting kopen, waardoor je ongeveer 1,5€ betaalt voor een flesje. Wat mij betreft een goede deal en voor zo'n klein prijsje neem ik het afschuwelijke kwastje voor lief.

Wat vind jij van Ferrari? Hou je van rood of vind je het wat too much?


2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs