Zoya Aria

vrijdag 19 juni 2015

Ik had eens zin in een simpel en vrij neutraal kleurtje, maar de echt neutrale kleurtjes zoals beige, greige en grijs stonden me niet aan. Ineens zag ik Aria vanachter wat andere lakjes naar me knipogen en gezien ik deze nog nooit gelakt had, besloot ik daar verandering in te brengen.



Aria hoort bij de Sirens Collection, die voor de zomer van 2010 is uitgebracht. De collectie telt zes lakjes, waarvan er vijf semi-sheer zijn en eentje eigenlijk een beetje buiten de boot valt door haar metallic finish. Wel hebben ze allemaal de overeenkomst dat het zachte koraalroze kleurtjes zijn.

Aria heeft een sheer mediumroze basiskleur met daarin tal van glassflecks. De glassflecks zijn voornamelijk roze en goud, maar ook zie ik er af en toe een hintje blauwig paars doorheen schijnen.


De lak is sheer, al wist ik dat echter niet toen ik haar kocht. Maar gelukkig is ze door de glassflecks wel goed op te bouwen. Op de foto's zie je drie dunne laagjes, al hadden twee dikkere ook genoeg geweest. Het kwastje is zoals we gewend zijn bij Zoya en werkt fijn en nauwkeurig.

Zoya Aria

De droogtijd is vrij snel, maar toch niet zo snel als de meeste lakjes heb ik die ik van Zoya heb. De lak droogt matte op en daardoor raad ik je aan een laagje topcoat te lakken. Ook zodat je langer plezier hebt van je mani natuurlijk.

Zoya Aria

De collectie is niet meer verkrijgbaar, maar voor de losse lakjes kun je terecht op eBay. Daar betaal je ongeveer €11 om de 15ml bij je op de mat te laten vallen. Ook heb ik Aria af en toe voorbij zien komen bij Color4Nails.

De kleur is rustig, maar toch ook speels en boven verwachting vind ik haar toch erg leuk en vooral erg goed voor on-the-go, omdat ze eigenlijk overal wel bij past. Wat vind jij van Aria? Was je al bekend met deze collectie?

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs