Zoya Zuza

donderdag 28 mei 2015

Ja, ik vond het weer tijd voor een groentje! Kijken jullie mee naar Zuza?



Zuza hoort bij de Surf Collectie, wat eigenlijk de Beach & Surf Collectie was. Zoals Zoya wel vaker doet, was ook deze collectie opgesplitst. Beach bestaat uit zes creamy lakjes en Surf uit zes fantastische shimmer/glassflecks. Het leuke is dat de basiskleuren hetzelfde zijn, maar de finishes uit de collecties anders. De gehele Beach & Surf Collectie bestaat dus uit twaalf kleurtjes en is uitgebracht in het voorjaar van 2012.


Zuza heeft heerlijk zomerse zeegroene basis, wat misschien eerder een mix is tussen teal en turquoise en dan met een dusty tintje. Of zoiets, haha, ben weer een kei in het uitleggen van de kleur ;-). In deze basis zitten nog shimmers en het geheel krijgt een glassfleck finish. Of misschien zelfs wel een foil finish. Wat denk jij? Ik vind het lastig te zeggen. Afhankelijk van de lichtval, is er ook een lichte duiochroom naar goudgeel te zien, wat het geheel nóg meer zomers maakt!

Zoya Zuza

Ik had stiekem verwacht dat ze heel erg sheer zou zijn, maar ik was ontzettend verbaasd toen ik merkte dat Zuza met één laagje al prima dekkend was. Dit was wel een dikker laagje op slechts één nagel, dus op je foto's zie je gewoon twee dunne laagjes. Ik was een beetje uitgeschoten bij die eerste nagel :-). De droogtijd is lekker rap! Gezien de finish droogt ze matte op en ondanks dat ik dat haar niet vind misstaan, ben ik toch nog voor een laagje glans gegaan.

Zoya Zuza

De collectie is momenteel niet meer verkrijgbaar, maar de losse lakjes kun je nog heel goed vinden op eBay en Color4Nails. Hebben jullie Kimber al eens gespot? Dat is ook een heel gaaf lakje uit de Surf Collectie.

Zoya is 5-Free en geschikt voor veganisten. Afhankelijk van waar je de lakjes koopt, betaal je €8 tot €12 voor een flesje van  15 ml.

Wat vinden jullie van Zuza? Krijgen jullie ook helemaal zin in zon, zee en strand?





2 opmerkingen :

  1. What a pretty green, I really like it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Me too! When I had the bottle in my hands I thought I would hate it, but it's a really pretty color!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs