Gastblogger #2- Glam Polish Big, Blonde And Beautiful

donderdag 2 april 2015

Vandaag alweer de tweede gastblogger en ik wil graag beginnen met een hartelijk applausje voor Nelleke! Nelleke gaat vandaag Big, Blonde & Beautiful laten zien.


Hallo allemaal, 
Een tijdje geleden vroeg Yv of ik voor haar een blog wilde schrijven. dat wilde ik natuurlijk wel!! Ik heb samen met een aantal meiden een tijdje terug een bestelling gedaan bij Harlow&Co om de Hairspray Collectie van Glam Polish te scoren.

Toen ik deze collectie zag was ik op slag verliefd, dat ik de hele collectie bestelde. Yv heeft van deze collectie al New Girl In Town in een review gezet, maar ik ga vandaag Big, Blonde & Beautiful doen.



 Big, Blonde & Beautiful is de gele kleur uit de Hairspray Collectie, die in februari 2015 is uitgebracht. De collectie bevat 9 kleurrijke lakjes die allemaal de bekende mica flakies en holopigmenten bevatten, die ondertussen het statement van het merk zijn. Alle namen zijn herkenbaar uit liedjes uit de film.

Glam is met stipt mijn favoriete indie merk.


Toen ik het flesje kreeg, dacht ik eerst dat hij een beetje grauw was, maar dit bleek de waas van de holo te zijn. Ik vond dat hij in het flesje ook wat licht leek, maar dit valt gelukkig mee: het is een felle kleur geel.

Zoals ik van Glam Polish gewend ben, lakt het lakje super fijn. Glam heeft een super fijne substantie en het kwastje vind ik een perfecte breedte hebben. Wel droogt dit lakje semi-matte op en heb je een topcoat nodig om het mooi glanzend te maken.

Ik vind het een mooi lakje, maar zoals ik al verwacht had is geel niet echt mijn kleur. Dit lakje blijft lekker in mijn stash, maar ik denk niet dat ik hem nog veel vaker ga pakken.

Is geel wel jouw kleur, dan kan ik je dit lakje zeker aanraden. Hij is goed geel en er zit een hele mooie subtiele holo in.

Glam Polish is verkrijgbaar bij Hypnotic Polish, waar je €11,95 voor dit lakje betaalt. Ook bij Harlow&Co, waar je omgerekend ongeveer €10 betaalt. Helaas zie ik dat hij momenteel bij beide webshops is uitverkocht.

Liefs, Nelleke.

Ik heb zelf echt een tijdje getwijfeld over deze lak, maar uiteindelijk ben ik er niet voor gegaan omdat-ie me toch "net" wat te geel leek. Maar dankzij Nelleke kunnen jullie er toch van genieten. Wat vinden jullie van Big, Blonde & Beautiful? Zou je zo'n felle tint geel zomaar dragen, of hou je het liever bij de wat neutralere kleurtjes?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs