Bobbi Brown Calypso Cheek Palette

maandag 13 april 2015

Voor Bobbi Brown heb ik een zwak. Ik weet niet waarom, iets in die strakke en tijdloze uitstraling van haar producten laat mijn hartje altijd een beetje harder kloppen. Een tijdje geleden liep ik in de Douglas tegen de prachtige Calypso Cheek Palette aan en ik was zo in de ban van de kleuren, dat ik haar voor mijn verjaardag vroeg. Vandaag ga ik haar jullie laten zien!


Calypso Cheek Palette is een palette die drie blushes bevat in prachtige kleuren die ontzettend geschikt zijn voor de zonnige dagen! Dit palette hoort bij de Hot Collection, die drie van deze prachtige palettes bevat, maar helaas ook limited edition is. Calypso is lekker lente- en zomerachtig met peachy kleuren, terwijl ik Pink echt héél erg mooi vind voor de herfstige dagen en Berry een absolute topper voor de feestdagen vind.


Zoals altijd, zijn de producten van Bobbi Brown mooi strak en stijlvol vormgegeven. Het palette komt in een kartonnen doosje, wat een gevoel van luxe geeft, maar wat ik tegelijkertijd eigenlijk een beetje onzin en ook onhandig vind en daarom is deze meteen in de kliko beland. In het kartonnetje vindt je het doosje die van hard, glanzend zwart plastic is met duidelijk het merklogo bovenop. Wat ik wel jammer vind, is dat de glanzende zwarte verpakking érg gevoelig is voor vingerafdrukken.


Ik zei hierboven wel dat het palette drie blushes bevat, maar eigenlijk zijn het twee blushes en één highlighter. De buitenste kleuren zijn de blushes, de middelste kleur is de highlighter. Verder bevat de verpakking een spiegel die net zo groot is als de verpakking zelf. De blushes bevatten 3,4 gram poeder en de highlighter 4,55 gram.


Het pigment van de blushes is erg goed, dus pas op dat je niet als een clowntje de deur uit gaat! Gelukkig zijn de poeders erg zacht en blenden ze goed in de huid, dus dat maakt het allemaal niet zo moeilijk. De blushes hebben een matte finish en de highlighter heeft een prachtige glans met een héél miniscuul shimmertje.


Mijn favoriet is Pretty Coral, ook omdat ik al een behoorlijk tijdje op zoek was naar een zomers peachy kleurtje. In combinatie met de highlighter is het echt een plaatje!

Calpyso is te koop bij Douglas en Bijenkorf Counters, waar je €49 betaalt. Het is aan de prijs, maar ik vind het de prijs dubbel en dwars waard! Wat vind jij van de kleuren? Wat is jouw alltime favoriete blush?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs