OPI Red Fingers And Mistletoes

maandag 23 maart 2015

Jaaaaa, terug van weggeweest! Eindelijk heb ik Red Fingers & Mistletoes weer in mijn bezit! Ik had haar al een tijdje, maar ik was haar kwijtgeraakt. Heb gezocht en gezocht, maar haar nergens kunnen vinden... Tot een paar weken terug! Je bent nu vast erg nieuwsgierig waar ze dan lag? Nou... Met plaatsvervangende rode wangetjes beken ik dat ze onder mijn nachtkastje lag. Stof te happen; oh wat zonde!




Red Fingers And Mistletoes hoort bij de Holiday Collection van 2014 welke in samenwerking was met zangeres Gwen Stefani. Ja, alweer ja! Blijkbaar was de vorige collab goed bevallen, want vrij kort erop was de volgende alweer. De collectie telt 19 lakken, waarvan een heleboel rode tinten.


Toen ik Red Fingers voor de eerste keer in mijn handen had, dacht ik eigenlijk dat ik een verkeerd lakje ontvangen had. In het flesje is de lak namelijk roestig oranjerood en heeft echt niets weg van de swatches. Ik dacht eigenlijk dat ik Sprung ontvangen had. Toch stond de goede naam onderop het flesje en ik kon dus niets anders doen dan lakken. De foto van de bottleshot hierboven is in een heerlijk zonnetje gemaakt, daar valt de vreemde kleur nog meer in op dan in de schaduw.


Red Fingers is een prachtige mediumrode kleur met roze ondertoon die waanzinnige oranjerode shimmer in zich heeft. In het flesje toont ze gruwelijk, dat ben ik met je eens. Maar op de nagel transformeert ze tot een prachtige rode nagellak. Dit kleurtje is in korte tijd een favoriet van me geworden. Geloof je me niet? Kijk maar even mee!

OPI Red Fingers And Mistletoes

Geen woord teveel gezegd toch? De foto's zijn in neutraal licht en zoals je kunt verwachten springen de shimmertjes er in zonlicht echt uit. De tint is perfect draagbaar bij alle mogelijke gelegenheden. En fijn puntje is dat de lak heel erg snel droogt, dus i-de-aal om last-minute te lakken.

En jaja.. Ik ben dit keer gewoon zwaar tevreden over het kwastje! Deze is vergelijkbaar met de kwastjes die OPI had toen ze nog de black label-lakjes verkochten. Helemaal top!

OPI Red Fingers And Mistletoes

Doordat er zo'n waanzinnige shimmer in zit, was ik natuurlijk erg nieuwsgierig hoe de lak matte zou zijn. Ik had geen zin in een hele matte mani, dus heb ik mijn stripingtape erbij gepakt en een variatie gemaakt.

OPI Red Fingers And Mistletoes

Red Fingers & Mistletoes.. Niet meer weglopen hoor, je hoort hier: bij mij!!
Zoals je hebt gemerkt, vind ik Red Fingers echt fantastisch! Maar wat vind jij er eigenlijk van? X


9 opmerkingen :

  1. Mooie lak!!! Moet er stiekem wel om lachen dat je hem onder je nachtkasje hebt gevonden. Is mij ook weleens overkomen, hihi. Denk niet dat ik hem zelf zo snel zou combineren met een matte topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha stom he, hoe ze nou daar terecht kunnen komen! Ik ben bij Mistletoes ook niet zo heel erg gecharmeerd van de matte variant, maar kon het toch niet laten om te proberen. Glanzend is ze zó chique!

      Verwijderen
    2. Hahaha stom he, hoe ze nou daar terecht kunnen komen! Ik ben bij Mistletoes ook niet zo heel erg gecharmeerd van de matte variant, maar kon het toch niet laten om te proberen. Glanzend is ze zó chique!

      Verwijderen
  2. Hij is gaaf!
    Ik had precies hetzelfde vraagtekenhoofd als jij toen ik mijn flesje in handen had, dat kon toch niet de juiste zijn?
    Wel dus en op de nagel is hij echt ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ik hem binnenkreeg was ik er ook van overtuigt dat ik de verkeerde had. Hij is wel mooi maar ik vind het echt zo'n kerstkleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kerst?? Neeeeee, rood is veel te mooi om alleen met kerst op je nagels te pronken :P.
      Vind het echt een prachtige kleur, voor élke gelegenheid!

      Verwijderen
    2. Kerst?? Neeeeee, rood is veel te mooi om alleen met kerst op je nagels te pronken :P.
      Vind het echt een prachtige kleur, voor élke gelegenheid!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs