Glam Polish New Girl In Town

dinsdag 10 maart 2015

Jullie konden het een tijdje terug al lezen in de Musical-post, maar het is sowieso geen geheim dat ik een zwak heb voor John Travolta in jurk. Ik vind het zo'n heerlijke feelgood film en elke keer als ik 'm kijk, zit ik weer met swingende beentjes op de bank. Ik kon dan ook wel een gat in de lucht springen toen Glam Polish aankondigde dat ze een Hairspray Collectie uit zouden brengen!

Voor vandaag heb ik New Girl In Town voor jullie.




Zoals ik net al zei, hoort The New Girl In Town bij de Hairspray Collectie, die in februari 2015 is uitgebracht. De collectie bevat 9 kleurrijke lakjes met allemaal de bekende mica flakies en holopigmenten die ondertussen het statement van het merk zijn. De lakjes hebben allemaal een naam die herkenbaar zijn met liedjes uit de film.

Glam Polish heeft vaker zulke gave onderwerpen voor collecties, want kunnen jullie je You're The One That I Want en Sandy uit de Grease Collection nog herinneren? Liefde!

Glam Polish New Girl In Town

Ik vind de lakjes en combinaties langzamerhand wat saai worden, wat ik ook al in deze post vertelde. Maar toch heb ik er drie gave lakjes tussen gezien. New Girl In Town heeft een prachtige perzikkleurige basis met daarin scattered holo pigmenten en de bekende mica flakies. Ik schrok echter wel even toen ik het flesje in handen kreeg, want in het flesje leek het in eerste instantie een beetje een roestkleur. Ondertussen ben ik erachter dat dat de waas van de holo is...

Glam Polish New Girl In Town

UIteraard kan ik het liedje niet weglaten uit deze post, dus here we go again: grijp je kans en zing mee in die douche van je!


Ondertussen groeit mijn stash van Glam Polish wel een klein beetje. Ik ben wat kieskeuriger met lakjes uitzoeken dan een paar jaar geleden, maar dat komt omdat ik er ondertussen alweer een hele hoop bij heb. Toch is er in bijna elke collectie wel één lakje die ik ontzettend gaaf vind.

Glam Polish New Girl In Town

Glam Polish New Girl In Town

Het merk is gewoon heel erg fijn en erg consistent qua lakbaarheid. Allemaal hebben ze een fijn kwastje die nauwkeurig lakt en allemaal zijn ze lekker snel droog. Ook New Girl In Town heeft deze eigenschappen. Dus ja, ik heb er eigenlijk vrij weinig meer over te vertellen.

Bovenstaande twee foto's zijn in neutraal licht, onderstaande foto is in het zonnetje.

Glam Polish New Girl In Town

Ook dit lakje droogt semi-matte op en hierdoor raad ik aan om een laagje topcoat over het geheel te lakken. Buiten de glans die dit geeft, geeft het ook een langere houdbaarheid op je nagels.

Glam Polish New Girl In Town

Glam Polish is bij veel webshops verkrijgbaar. In Nederland bij Hypnotic Polish, waar je €12 voor een flesje betaalt. Internationaal kun je momenteel het goedkoopst shoppen bij Harlow&Co, waar je net geen €10 betaalt. Wanneer je daar voor meer dan $100 bestelt, betaal je geen verzendkosten!

Heb jij al lakjes van de Hairspray Collectie of vond je ze niet zo leuk? X

4 opmerkingen :

  1. Ik vind hem niet zo om eerlijk te zijn. Hij is vrij braafjes. Hij staat je wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat mag hoor :-). Heb je wel gelijk on, ze is ook best braaf. Maar i <3 koraalkleurtjes dus ik ben denk een beetje bevooroordeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De holo is echt prachtig. Zou hem zelf alleen niet zo snel kopen. Koraal is niet echt mijn kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig hoe persoonlijk kleurtjes zijn he! Ik ben echt helemaal wezenloos van koraal, heb er echt te veel gewoon!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs