Zoya Blaze

woensdag 21 januari 2015

Ik ben in januari geloof ik echt een beetje blijven hangen in de kleuren groen en grijs. Voor mij uiteraard geen probleem, maar toch had ik eens zin in iets anders. Natuurlijk had ik weer geen idee wat ik moest lakken en toen ik een paar meiden over Zoya Blaze hoorde praten, besefte ik me dat ik die nog untried in de gang had staan. Tijd voor Blaze dus!




Blaze hoort bij de Ornate Collection, welke is uitgebracht voor de winter van 2012. De collectie bevat zes lakjes die allemaal een feestelijke finish hebben.


Ik weet niet of jullie je Payton nog kunnen herinneren? Maar Blaze is ongeveer gelijk. Ze heeft een fantastische framboosrode basis met daarin grove scattered holo. Binnenshuis en in de schaduw is het een vrij rustige lak die wat flakies in zich lijkt te hebben, maar buiten of in het zonnetje maakt ze een feestje van je nagels en komen de scattered hologlitters tot leven!

Zoya Blaze

Ik heb wat moeten wennen aan deze kleur en waarom weet ik eigenlijk niet. Want zelfs mijn collega's zeiden "he, maar dat is toch echt een Yv-kleur wat je op je nagels hebt, hoor!". Misschien kwam het omdat ik al wekenlang wat grauwe kleurtjes ophad, of misschien stond mijn bui er gewoon niet naar, ik weet het niet. Maar ik weet wel dat mijn mening na een dag omsloeg van "mehh" naar "wow"!


De holo is, zoals je kunt zien, goed aanwezig, maar het is gelukkig geen krijserige lineaire holo. De tint is prachtig en inderdaad helemaal Yv-proof ;-). Het enige minpuntje wat ik kon ontdekken was dat de lak aan de dikke kant was en ik hierdoor mijn ronde ringvinger niet zo netjes gelakt heb. Sorry, het viel me pas op toen ik de foto's al gemaakt had.


Wat vinden jullie van Blaze? X


6 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Thanks! Haha, ik niet zo, maar vind de scattered holo's toch meestal wel errug gaaf!

      Verwijderen
  2. Toevallig heb ik Blaze laatst ook nog gedragen! Echt een prachtige kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou, net als jij, eigenlijk niet van holo, maar deze hele collectie vind ik fantastisch! Ik heb ze geloof ik zo ondertussen allemaal :')

    Dit is een van mijn favorieten <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij die blauwe ook? Weet de naam even niet meer, maar je weet vast wel welke ik bedoel.
      Vind de tint op swatches zo ontzettend mooi, maar twijfel al tijden of ik 'm nou wel of niet wil hebben...

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs