OPI Cement The Deal

vrijdag 2 januari 2015

Allereerst wil ik jullie nog de beste wensen voor 2015 wensen. Allemaal nog 10 nagels aan jullie handen en geen vingers verloren met vuurwerk? Als tweede wil ik jullie een mooi lakje laten zien.

Oh yes, dit was één van de collecties waar ik al even naar uitkeek. Vandaag heb ik voor jullie een lakje uit de nieuwste collectie van OPI; maak kennis met Cement The Deal.

 Cement The Deal is één van de zes lakjes uit de 50 Shades Of Grey Collection. Deze collectie is uiteraard gebaseerd op de boektrilogie van 50 Shades en is uitgebracht ter promotie van de film die rond Valentijnsdag in de bioscopen komt. De collectie telt 5 grijsachtige lakjes en één lekkere felrode kleur.


Ik ben niet echt fan van de boeken. Sterker nog: deel één heb ik echt in razendsnel tempo uitgelezen, maar in deel twee ben ik blijven hangen. Ik kwam er maar niet in verder en het verhaal kon me niet meer boeien. Uiteindelijk ben ik er nooit meer in verdergegaan. Naar de film ben ik dus eigenlijk ook helemaal niet zo heel erg nieuwsgierig, maar de reden dat ik gewoon echt uitkeek naar de collectie is omdat 50 Shades toch wel een statement is ondertussen.


Cement is een zachte grijstint met een vleugje blauw erdoor, die haar naam waar maakt. Ik weet niet of je weleens een gedroogd blok cement hebt gezien? Nou, de kleur lijkt er erg veel op! Het is een crème lakje zonder poespas.

Schaduw


Het kwastje verraste mij positief! Deze is weer wat smaller dan normaal en hierdoor kon ik prima lakken. De pigmentatie was verrassend goed. Sterker nog, die is zo goed, dat de kleur op je nagels net wat donkerder uitvalt dan in het flesje. De droogtijd is lekker rap en dat is altijd fijn.
De glans was redelijk en daarom heb ik er nog een heerlijk glossy laagje topcoat overheen gelakt.

Zonlicht


De lakjes van deze collectie staan in Nederland vanaf 12 januari in de schappen waar ze € 14,35 kosten voor 15ml. Via eBay kun je ze nu al kopen. Ook is er een miniset verkrijgbaar waar álle lakjes van deze collectie in mini-size in zitten.

Heb jij je oog al laten vallen op een lakje uit deze collectie?
Laters, Baby!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs