OPI Do You Have This Color In Stock-Holm

maandag 3 november 2014

Paarse tinten vind ik prachtig, maar gek genoeg draag ik ze bijna nooit... Ik grijp altijd snel naar rood-, groen- en nudetinten tegenwoordig en daarom staan er een heleboel andere kleurtjes behoorlijk te verstoffen. Tijd om daar eens verandering in te brengen!
Voor vandaag heb ik Do You Have This Color In Stock-Holm voor jullie.



Stock-Holm is een paarse tint met een blauwe ondertoon. Sommige zouden van een blurple spreken, maar bij mij is-ie echt wel meer paars dan blauw, dus op mijn nagels vind ik het gewoon een paarse tint. Stock-Holm is uitgebracht voor het najaar van 2014 en hoort bij de Nordic Collection.


Ik zou dit lakje zelf niet zo snel kopen, maar in de laatste shoplog liet ik al weten dat ik dit lakje van mijn lieve mamsie kreeg. Nu ik 'm op mijn nagels heb, vind ik het absoluut een mooi lakje. Maar toch mist-ie iets speciaals voor me.

Stock-Holm is een crèmelakje met een waanzinnige intensiteit en pigmentatie. Op de foto's zie je twee laagjes, maar eentje zou op vrijwel alle nagels al voldoende zijn geweest.

Zonlicht


Ik heb het idee dat OPI haar substanties iets heeft veranderd, want ook dit lakje is weer wat dikker, een beetje gel-like. Geen geklaag vanaf deze kant in elk geval, want ze lakken echt fantastisch!
Verder is het kwastje gewoon weer zoals we bij OPI gewend zijn en is ook de droogtijd prima.
De glans is van zichzelf al erg mooi, maar toch heb ik een laagje topcoat aangebracht om de houdbaarheid op mijn nagels te verlengen. Zonder topcoat liggen de lakjes van OPI er bij mij gemiddeld al met een paar uur vanaf, helaas.

Schaduw


OPI bevat 15ml en is verkrijgbaar bij (de ondertussen) bekende verkooppunten.
Wat vinden jullie van deze kleur? Hebben jullie lakjes van de Nordic Collectie uit jullie bezit? x




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs