China Glaze Ahoy!

maandag 17 november 2014

Ik draag niet zo heel erg vaak roze, ondanks dat het éen van mijn favoriete kleuren is. Ik bedoel.. Mijn halve huis is roze :p. Voordat je denkt dat ik gek ben: m'n accessoires dan he...
Maar toch, als het over nagellak gaat, ben ik veel sneller geneigd om rood te pakken. Toch heb ik een fantastisch roze kleurtje waar ik elke keer weer opnieuw blij van word! Kijk mee naar Ahoy!



Ahoy! hoort bij de Anchors Away Collectie en die is uitgebracht voor het voorjaar van 2011. 
De collectie bevat twaalf lakjes die in eerste instantie niet heel bijzonder lijken, maar die toch een twist hebben. Zo ben ik ooit gevallen voor het fantastische lakje Pelican Gray, welke ik eigenlijk kocht als undie, maar waar ik zo waanzinnig verliefd op werd dat ik 'm nog nauwelijks als undie gebruikt heb...


Het is een frambooskleurig lakje met een mooie glitter en goudkleurige mini-flakies. Het goud is zoals gewoonlijk bij mij nauwelijks zichtbaar, behalve in de volle zon. Ik vind het een prachtig kleurtje, maargoed.. Ik heb natuurlijk wel een beetje een zwak voor framboostintjes.


De lak is prima, al is de mijne ondertussen wat ingedikt. Zoals te zien is op de bottleshot, ben ik al aardig op weg om 'm leeg te krijgen en dat begin ik nu wel te merken. Weet zeker dat er nog een nieuw flesje van dit lakje gaat komen :-).

(Sorry voor m'n gammele middelvinger, die heeft knel gezeten met werk :/ )


In het zonnetje wordt de lak wel een stuk meer roze, maar binnenshuis of in de schaduw heb je wel die prachtige framboostint. Op de macroshot hieronder kun je dit goed zien.


China Glaze bevat 14ml, kost rond de 5-6 euro per flesje en is te koop bij de (ondertussen) bekende verkooppunten die ik al vaak genoemd heb.

Wat vind jij van Ahoy?
X

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs