Kaleidoscope by El Corazon T-02

vrijdag 17 oktober 2014

Howdy! Vandaag heb ik een herfstlakje bij uitstek voor jullie! Mijn nagels schreeuwen gewoon herfst en dit komt door de unieke kleurencombinatie. Ik weet zeker dat een hoop meiden dit lakje walgelijk vinden en als ik heel eerlijk ben, weet ik zelf ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden...
Maar ze schreeuwt wel gewoon herfst uit ;-). 

Kijk snel mee naar T-02 van El Corazon.


El Corazon is voor mij een nieuw merk. Ik kon het niet totdat ik het zag pronken in de webshop van Hypnotic Polish. Omdat ik altijd geïnteresseerd ben in nieuwe lakjes, bestelde ik deze mee.

Kaleidoscope is een submerkje van het  Russische merk El Corazon en onderscheidt zich van El Corazon door 5-Free te zijn en voornamelijk glitter- en fellere finishes te hebben.


T02 is een taupe-achtige bruintint met gouden shimmer en een soort bruine spikkeltjes. Het leuke van dit lakje is dat het een thermolakje is! De koude kleur is de kleur die je op bovenstaande bottleshot ziet en de warme kleur is een kleur die je totaal niet verwacht, namelijk pistachegroen!


De bruine spikkeltjes verdwijnen in de groene tint, maar de gouden shimmer blijft zichtbaar.
Het is absoluut een uniek lakje!

Ik vond de substantie wat  vreemd lakken, de lak is vrij dik maar vloeit toch als boter over je nagels heen en is eigenlijk met één laagje al voldoende dekkend. Voor het mooie heb ik er nog een laagje overheen gelakt, maar dit was niet noodzakelijk.


Het kwastje is vrij breed, maar lakt toch erg precies. De droogtijd is ook best snel.
Op de foto's was ik de topcoat nog vergeten en zoals je ziet mist de lak wel iets aan glans. Ik zou er dus zoals altijd nog een laagje topcoat overheen lakken.

Het thermo-effect doet haar werk goed, ze is erg gevoelig. Wederom dus weer een leuk speeltje in mijn bezit, haha. 

Om het verschil tussen de kleuren nog eens naast elkaar te zetten, heb ik als afsluiter nog onderstaande foto voor jullie.


Kaleidoscope by El Corazon is verkrijgbaar bij Hypnotic Polish. Een flesje bevat 15ml en kost € 5,5. Dat is nog eens leuk experimenteren toch?
Wat vind jij van deze, toch wel bijzondere, lak? X

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs