L'oréal Mysterious Icon

vrijdag 26 september 2014

Van de week moest ik even naar de Big Bazar om wat kaarsen te halen en zonder dat ik het wist, liep ik ineens dit pareltje tegen het lijf. Voor mij een nieuw merk in mijn stash. Alhoewel, L'oréal is niet nieuw voor me omdat ik die "vroegah" altijd had, maar met de Color Riche had ik nog geen ervaring.
Ik wil jullie het fantastische herfstkleurtje Mysterious Icon laten zien.



Zoals ik eerder zei, vond ik dit lakje bij de Big Bazar dus ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het om een ouder lakje gaat. Na wat google werk gok ik dat ze uit 2012 komt, maar 100% zeker ben ik er niet van. Ach, het maakt ook niet zo heel veel uit omdat het lakje toch niet meer in de normale winkels verkrijgbaar is.


Mysterious Icon is absoluut mysterieus! Ik weet niet zo goed hoe ik dit lakje moet omschrijven. Is het nou een duo, of zit ze nou gewoon bómvol met shimmer..?!

De basis is een mix van grauwpaars, grijs en groenigbruin en daarin zit een heleboel olijfkleurige shimmer. Ik vind het een prachtig kleurtje, die bij elke lichtval een ander gezichtje toont.




Toen ik het flesje openmaakte, moest ik even slikken want er kwam een erg breed kwastje uit. Gelukkig valt het erg mee om ermee te lakken en ondervind ik er eigenlijk niet zo veel hinder van.
Maar zoals altijd: als je smalle nagels hebt, moet je niet teveel druk op het kwastje geven.


De substantie is erg fijn: niet te dik maar ook zeker niet te dun.
De droogtijd is fantastisch! Ja, boven verwachting dit lakje. Voor mij schreeuwt ze gewoon herfst uit door de combinatie van kleuren en dat is met deze luchten natuurlijk wel de perfecte combo.

Op onderstaande macro is te zien hoeveel shimmer er in het lakje zit. Zo lijkt het gewoon weer een donker lakje met gouden shimmer. Zoveel gezichtjes :).


Ik kocht dit lakje voor €2 bij de Big Bazar. Ik weet niet of ze standaard in het assortiment zitten of dat het een actie was, maar er lagen nog veel meer kleurtjes, dus wellicht vind je het de moeite waard om even te neuzen als je in de buurt bent. Het lakje bevat 5ml.

Wat vinden jullie van Mysterious Icon?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs