Verwachte favorieten #1- Zomer 2014

woensdag 21 mei 2014

Met de zomer in het vooruitzicht, verandert langzaam maar zeker ook mijn smaak qua kleuren op mijn nagels. Sowieso is mijn smaak behoorlijk veranderd, want ik kan me bijvoorbeeld nog ontzettend goed herinneren dat ik een jaar geleden echt gruwelde van de kleur groen, maar dat dat nu een favoriete kleur van me is geworden. Of bijvoorbeeld nudes.. Totaal niet mooi, maar wel handig om te hebben. Maar ondertussen begin ik ze stiekem steeds meer te waarderen! Ik bedacht me om lakjes die ik waarschijnlijk helemaal dol ga dragen deze zomer eens op een rijtje te zetten. Kijken jullie mee?


























Dit zijn een paar lakjes waarvan ik weet dat ik ze met veel plezier zal dragen deze zomer. Ze schreeuwen nu al zomer en plezier uit en wat past er -buiten zon, loungebank + wijn- beter bij zomer dan plezier?
Nog een paar gegadigden zijn Hip-Anema van Essie, Pearly Mexican Pink & Pearly Green Butterfly van Kiko, Aquadelic van China Glaze, You're So Outta Lime van OPI en Fireball van Polish Me Silly.

En uiteraard zullen hier nog lakjes bijkomen, gezien mijn bestellingen gewoon geen stop kennen ;-), dus de lijst zal over een maand waarschijnlijk wel aanvullingen hebben. Maar so far dé lakjes waar ik nú al naar uitkijk!

Note: Als je op de link van het lakje klikt, ga je automatisch door naar de post van het lakje waar ook meer foto's bij staan.

Weet jij al van bepaalde lakjes dat je ze wezenloos zult dragen? X




4 opmerkingen :

  1. Die glampolish is zo gaaf!!! Die knalt er flink uit!
    Ik ga deze zomer voor veel neons (dus mag er nog veel kopen van mezelf 😍) maar pink plumeria, hang ten toes en under the boardwalk gaan vaak gelakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf is-ie he! Heb binnenkort nog een andere van die collectie, die is ook errug gaaf!

      Oeh, naar Pink Plumeria en Hang Ten Toes ben ik altijd zó ontzettend benieuwd! Ze belanden supervaak in mijn mandje, maar hebben het nog nooit gered om daadwerkelijk te bestellen...

      Verwijderen
  2. Yv... Waar is Jinx?? :O Die had ik toch wel in je lijstje verwacht!!
    Ik ga er nog eens goed over nadenken... Maar sowieso Essie - Peach Daiquiri!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahah ja sorry, die mist inderdaad! Maarrr...komt weer terug in de post van morgen :D.

    Ooooh die Essie ken ik helemaal niet.. .Wat een heerlijk snoeperig kleurtje!! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs