Kiko 502/ Pearly Mexican Pink

maandag 26 mei 2014

Ja, vandaag weer een lakje die ik meenam uit Duitsland. Ondanks dat ik sneller naar rood grijp, trok dit lakje meteen mijn aandacht in de Kiko Store vól met glinsterende lakjes.


Na wat google-werk begreep ik dat dit lakje ook wel Pearly Mexican Pink wordt genoemd. Weer niet een onwijs spannende naam, maar gelukkig wel weer een stuk leuker dan # 502. Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij hoort het lakje gewoon bij de standaard collectie. Op de één of andere manier is er maar weinig info over de lakjes van het merk te vinden. Jammer!


De kleur sprankelt je in het flesje al tegemoed! Het is een felroze tint met daarin glassflecks en shimmer. Voornamelijk blauw en fuchsia, maar er zit ook wat holografische shimmer in. Deze is uiteraard het best zichtbaar in het zonnetje.


Zoals ik ondertussen gewend ben van het merk, is de pigmentatie verrassend goed. Ook dit lakje is er geen uitzondering op. Het kwastje is wat aan de brede kant, maar niet schrikbarend. De droogtijd viel me behoorlijk mee, want die was behoorlijk vlot! De lak droogt een klein beetje gritty op, dus een topcoatje is wel aan te raden. Met topcoat sparklet-ie trouwens ook nog véél meer!

Ik heb echt een heeeeeeleboel foto's gemaakt, maar het lukt me niet om de kleur én de schittering samen vast te leggen. Daarom heb ik onderstaande foto nog voor jullie. Zo sprankelend is-ie ook op de nagels.


Ik kocht dit lakje in de aanbieding voor € 1,90 in de Kiko Store in Keulen, maar je kunt 'm natuurlijk bij elke Kiko Store halen waar je wilt. Ook kun je 'm via de webshop bestellen.
X


1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs