China Glaze Lemon Fizz

dinsdag 20 mei 2014

Ik heb géén geel in mijn stash, bewust. Ik vind het een kleur voor Pasen en ik ben nog nooit een gele tint tegengekomen die mooi met mijn huidskleur matchte. Toch leek het me handig om een gele tint in mijn bezit te hebben en daarom heb ik google erop los gelaten. Ook geel in mijn kleding doet me geen goed hoor, als ik dat draag is Maya de Bij er niets bij :P. Na lang wikken en wegen kwam ik uiteindelijk uit op Lemon Fizz.


Lemon Fizz hoort bij de Up & Away Collectie en is uitgebracht voor het voorjaar van 2010. De collectie bevat 12 heerlijke zomerse kleurtjes. Pastel en fel, het zit er allemaal in. Erg leuke collectie als je het mij vraagt en terwijl ik dit typ vraag ik me af waarom ik maar één lakje uit deze collectie bezit :-).


Lemon Fizz is een pastelgele lak die wat naar grijs neigt. Ik weet niet 100% zeker of het echt grijs is, maar het is geen volledige gele lak.  De naam vind ik echt fantastisch, net zo vrolijk als de collectie!

Nadat ik verschillende reacties op google had gelezen, allemaal in de trant van "best yellow i have ever used", begrijp je natuurlijk dat mijn verwachtingen hoog waren. Ik bedoel: normaal gesproken zijn lichte en pastelkleurige lakjes drama om te lakken. Maar vol goede moed begon ik dus met lakken.
Ik weet niet hoe hun andere gele lakjes dan zijn, maar ik vond Lemon Fizz echt vre-se-lijk lakken. Na 3 lagen had ik nog steeds kale plekken op mijn nagel en ik had bij elke laag al een behoorlijke hoeveelheid op mijn kwastje genomen. Met 4 lagen was-ie okee, maar de droogtijd was door de vele laagjes echt rampzalig langzaam. So far mijn goede moed, haha...


Sja... En toen Lemon Fizz eenmaal op mijn nagels zat, wist ik meteen weer wáárom ik dus geen geel in mijn stash heb. Wat een vreselijke combinatie met de kleur van mijn huid. Hopelijk komt deze kleur wel van pas in "iets" waar ik 'm nu voor in gedachten heb. Ik moet jullie nog even teleurstellen, binnenkort wordt duidelijk wat het "iets" is. Nog eventjes geduld :-).

China Glaze bevat 14ml en is in Nederland verkrijgbaar voor ongeveer € 5,5 euro bij een heleboel webshops, zoals The Make Up Spot, Enchantra en The Color Palette.
Wat vinden jullie van Lemon Fizz? X


4 opmerkingen :

  1. Dit is een van die lakjes die ook in mijn stash mooi staat te zijn, zonder ooit op mijn nagels te komen...
    Heb het meerdere kere geprobeerd omdat ik hem in het flesje echt heel gaaf vind, maar hij staat me gewoon voor geen meter.

    Vind hem bij jou eigenlijk nog best mee vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou... Ik vind 'm echt vreselijk hahaha!
      Het is bijna net zo'n miskoop als Lapiz :=

      Verwijderen
  2. Hihi, Lemon Fizz was geloof ik ook mijn eerste gele lakje. Zo op zichzelf vind ik 'm ook niet echt heel mooi, geel staat mij ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stom is dat eigenlijk he! Want pasteelgeel is op zich best leuk... Maar toch.. Zo in de buurt van mijn lijf... Neuh...

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs