Catrice Waikiki Peach

maandag 17 maart 2014

Goeiemorgen! In de laatste shoplog konden jullie zien dat ik gevallen was voor twee textuurlakjes van Catrice. Ondertussen staan ze ook in Nederland in de schappen en tikte ik er nog eentje op de kop, dus ik vond het tijd voor een review. Ik ga jullie vandaag Waikiki Peach laten zien.


De Luxury Lacquers by Catrice vindt haar weg in de schappen sinds half maart 2014. Het kan zijn dat ze bij jouw lokale Kruidvat nog niet verkrijgbaar zijn, maar hou de schappen dan in de gaten, want het zal niet lang meer duren. De collectie bevat 24 (!!) nieuwe kleuren met een "speciale" finish, namelijk duo's, holo's, textures en glitters.

De holo's, glitters en duo's heb ik aan mijn neus voorbij laten gaan, maar een aantal textures kon ik toch niet laten staan. De textuurlakjes uit deze collectie hebben nog een sub-collectienaam, namelijk Sand'Sation.
Er zijn 8 verschillende kleuren verkrijgbaar en ondanks dat er nu toch al een hele poos textuurlakjes verkrijgbaar zijn van veel verschillende merken, zijn ze er toch in geslaagd om enigszins unieke kleurtjes uit te brengen. Namelijk wat zomerse pastelkleurtjes!

Catrice heeft al eerder textuurlakjes uitgebracht, maar dat vond ik persoonlijk ontzettende tegenvallers. De textuur was vrij grof en de finish was raar: alsof de lakjes nog niet droog waren. Die heb ik dan ook allemaal laten staan. Deze Sand'Sations zijn echter totaal niet te vergelijken met de lakjes die Catrice eerder uitbracht!
Kijk snel mee.


 Ik heb een zwak voor zulke kleurtjes en ook deze stelt mij niet teleur. In kleur dan. Want qua dekking kan ik vrij kort zijn, die is namelijk prut. Catrice raadt 2 laagjes aan, maar dan zie je de tips er nog goed doorheen. Bij een derde laagje wordt de lak erg dik op je nagels, wat ook geen fraai gezicht is. 

Ik bedacht me om deze kleur te layeren over een neon-gellakje van Gelish, genaamd I'm Brighter Than You.
Deze combinatie is echt heel erg leuk, maar ik denk dat Waikiki het over elk perzik- of zalmkleurig (gel)lakje goed zal doen.


In de perzikkleurige base zitten zilverkleurige glitters en mini-flakies. Die flakies maken het lakje erg apart, ik vind het zelf een leuke twist. Totaal anders dan de grove glitters en niet opzichtelijk.


Ik moet een aparte alinea wijden over de kwastjes. Catrice.. Why?????
De kwastjes waren al niet de fijnste die je je kon indenken, maar Catrice heeft er nog een schepje bovenop gedaan. De kwastjes zijn écht heel breed en daarbij hebben ze allemaal een vreemde "afronding" en verdwaalde haren die uitsteken. Ik kan er erg kort over zijn: drama!


Persoonlijk zou ik Waikiki Peach laten staan als je geen zin hebt om te layeren, omdat de dekking gewoon slecht is. Maar vind je het probleem om een extra laagje te moeten lakken, zou ik 'm wel meenemen, omdat het kleurtje gewoon zo lief is.

De Sand'Sation lakjes stromen nu de filialen van de Kruidvat in, bevatten 10ml per flesje en kosten € 3,59 per stuk. Heb jij ze al gespot? X




5 opmerkingen :

  1. Leuke kleur! Ik heb ook 2 van de Sandsation lakjes gekocht, en ze bevallen inderdaad een stuk beter dan die eerdere textures :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stom is dat he, die andere waren (imo) echt een ontzettende flop met een rare finish.. Deze vind ik echter qua structuur echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur echt zo onwijs gaaf!!!
    Staat je ook super goed, maar Catrice... ik begin er niet meer aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleur zeg! Ik draag nooit nagellak, maar deze daagt me wel uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet? Doen hoor, er zijn zulke mooie kleurtjes te koop! En daarbij is het ook een ontzettend leuke verslaving :D!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs