China Glaze Skyscraper

maandag 25 november 2013

Dus.. De winter is écht in aantocht. Wat een kou zeg, afgelopen week en weekend ineens weer.
Speciaal voor deze kou besloot ik een bijpassend lakje te pakken, namelijk Skyscraper.




Lezers die hier vaker komen, weten dat ik een psychisch "probleem" heb met de kleuren blauw en zilver. Skyscraper is blauw mét zilver. Eigenlijk 2 kleuren waar ik van gruwel, maar het grote geheim is dat ik he-le-maal weg ben van deze lak! Soms is het leven best grappig :P.

Scyscraper behoort bij de Metro Collectie en is uitgebracht voor de herfst van 2011.
In eerste instantie vond ik het een vreselijk saai collectie, maar bijna alle lakjes hebben een verborgen geheime shimmer of een bijzondere twist, dus al met al is de collectie toch wel een kijkje waard.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Midtown Magic.



Skyscraper is wel een beetje te vergelijken met This Is Tree-Mendous. De lak heeft een marineblauwe jelly basiskleur met daarin ontzettend veel fijne donkerblauwe, helderblauwe en zilveren glittertjes. Toch zit er wel een groot verschil in deze lakjes hoor, het is niet dat ze hetzelfde zijn alleen in een andere kleur. Maar qua hoeveelheid en kleuren glitters zijn ze wel te vergelijken.

Ik heb de lak ondertussen al een poosje en dit is één van mijn China Glaze glitter-lakjes die erg indikt, waardoor het kwastje erg breed wordt. Dit ligt echt aan de lak zelf, want ik heb er al een nieuw kwastje ingedaan maar ook deze werd helaas erg vol. Met aanbrengen is-ie gelukkig niet zó dik dat ik er niets meer mee kan, dus vooralsnog laat ik 'm zo. Mocht-ie nog dikker gaan worden, zoals bijvoorbeeld Pom Pom, dan denk ik dat ik er wel wat thinner in ga doen.

Skyscraper, 2 laagjes


De lak droogt vrij rap, ondanks de vrij dikke laag die je aanbrengt. Dunne laagjes gaan bij mij dus helaas niet, omdat-ie zo is ingedikt. Met 2 laagjes zit-ie prima; de dekking is prima en de lak goed op te bouwen.
De lak droogt glad op en met één laagje topcoat krijg je een mooie glans. Gelukkig geen topcoat-vretertje deze Skyscraper!

Ook bij deze lak nog een afsluitertje om weer de intensiteit van de glitters te laten zien.

De kleur is in het echt zoals op de swatch-foto
hierboven, maar bij deze foto gaat het alleen om
de intensiteit van de glitters.


China Glaze bevat 14ml, kost tussen de 5 en 6 euro per flesje en is bij de bekende verkooppunten te koop!
Heb jij een lakje uit de Metro Collection?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs