P2 Opulent

donderdag 5 september 2013

Jaaaaaa, het is nog even gelukt! Ik ga jullie vandaag hopelijk verblijden met deze budgettopper!
Ik weet niet of jullie 'm net zo leuk vinden als ik, maar ik ben er he-le-maal weg van ♥.
Geniet mee van P2 090 Opulent.
 
Deze lak van P2 behoort bij de Sand Style Polishes en hoort bij de herfstcollectie van dit jaar.
In deze collectie zitten nog een paar Sand Styles, maar ook een paar waanzinnige glitterbommetjes!
Ik was vooralsnog onbekend met dit merk, maar mijn eerste ervaring is zéér positief!
 

Opulent heeft een zeer donkergrijze tot zwarte base met daarin prachtige emeraldgroene glitters. In het flesje laat de lak een behoorlijke duochroom naar blauw zien en ook nog lichtjes naar koper en paarsroze. Op de nagel is er van de duo nog weinig te zien, al kun je in bepaald lichtval wél de duo naar blauw ontdekken. Kijk snel mee naar de swatches!

Opulent, 2 laagjes (schaduw)
 

Opulent, 2 laagjes (flits)
 

De substantie is goed, niet te dik maar ook zeker niet te dun en hij droogt als een tierelier!
De kwastjes zijn ook goed te doen, ze zijn vrij smal maar ze kunnen goed uitwaaieren om ook de bredere nagels goed te lakken. Ik heb wel bij een ander lakje van de Sand Styles dat er een haar uitsteekt, maar dit zal wel een fabrieksfoutje zijn. Ik heb dit ook weleens met andere merken zoals bijv. OPI en China Glaze. Ik heb 'm eraf geknipt en nu is er niks meer aan de hand.

Opulent in verschillend lichtval.
 
P2 is te koop in Duitsland, bij de DM. De Sand Style lakjes bevatten 11ml en kosten €1,95 per stuk. Maarrrr.... Niet getreurd voor de mensen die aan de "verkeerde" kant van Nederland wonen, want sinds kort verkoopt Enchantra de Sand Style lakjes ook en de herfstcollectie van de Sand Style lakjes is vanaf volgende week verkrijgbaar!
Xx


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs