P2 Classy

maandag 9 september 2013

Omdat er nog maar vrij weinig swatches te vinden zijn van de nieuwe Sand Style lakjes van P2, heb ik besloten om deze post vlak na de vorige Sand Styles Opulent en Lovesome online te zetten.
Vandaag P2 110 Classy.
 
 
Deze lak van P2 behoort bij de Sand Style Polishes en hoort bij de herfstcollectie van dit jaar.
In deze collectie zitten nog een paar Sand Styles met bijzondere kleurtjes, waaronder een champagnegouden kleur, maar ook de geweldige gave groene Opulent.
Net zoals Opulent is deze behoorlijk indrukwekkend in het flesje!
 
 

Classy heeft een zeer donkergrijze tot zwarte base met daarin tal van multicolor glittertjes.
De kleuren van de multicolor die ik erin kan ontzetten zijn (o.a.) koperoranje, blauw, groen, blauw en roze, maar omdat de glittertjes zo fijn en compact zijn weet ik bijna zeker dat ik nog een paar kleurtjes over het hoofd heb gezien.

Classy, 2 laagjes (flits)


Classy, 2 laagjes (waterig zonnetje)


En wederom heb ik ook over deze lak weinig negatiefs te zeggen. Hij lakt erg fijn, droogt vlot en is voor dat kleine prijsje gewoon écht een topper. Het enige wat me opviel, is dat deze lak behoorlijk stinkt. Hierna heb ik natuurlijk de rest van mijn P2 lakjes ook opengedraaid om eraan te kunnen snuffelen en ze stinken eigenlijk allemaal zo. Ik kan er mee leven, als ik het flesje weer dichtdraai is de geur weg en ik heb m'n vinger niet de hele dag in of onder mn neus ;-).

P2 is te koop in Duitsland, bij de DM. De Sand Style lakjes bevatten 11ml en kosten €1,95 per stuk. Maarrrr.... Niet getreurd voor de mensen die aan de "verkeerde" kant van Nederland wonen, want sinds kort verkoopt Enchantra de Sand Style lakjes ook en de herfstcollectie van de Sand Style lakjes zijn sinds afgelopen zaterdag verkrijgbaar!


2 opmerkingen :

  1. Gelukkig woon ik aan de ''goede'' kant van Nederland. Ik heb het lakje ook en ben er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ben ben ik jaloers! Heb nog zoveel meer lakjes van P2 gezien die ik wel zou willen hebben! En dan heb ik nog nieteens over de Sugar Mats van Kiko gesproken, haha!

    Gelukkig is een kennis pas naar Duitsland geweest en die heeft nog een paar p2's voor me liggen :-), Maar lijkt me heerlijk om zo even de grens over te kunnen stappen, ipv eerst 2 uur te moeten rijden!
    Shop ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs