NailPatternBoldness Madam Rose

zaterdag 7 september 2013

Ik heb jullie al eerder kennis laten maken met NailPatternBoldness toch? Weet je dat niet meer? Klik dan even hier om naar die post te gaan. Buiten haar geweldige uitvinding van Glitter Food, is Allison ook geweldig in het creëren van matte glitters. Vandaag ga ik jullie er één daarvan laten zien, namelijk Madam Rose.
 
 

De matte glitters van NPB zijn echt de gaafste die ik ooit ben tegengekomen.
De kleurencombinaties zijn zó goed gekozen, ze springen gewoon het flesje uit.
Kijk mee naar Madam Rose...



NailPatternBoldness is het merk/bedrijfje van Allison en is gevestigd in Burlington, USA.
Haar lakjes zijn 3- en cruelty free. Madam Rose hoort bij The Clue Collection.

Madam Rose over Cute As A Button, 2 laagjes + topcoat (schaduw)


Madam Rose heeft een transparante base met daarin parelwitte en koraalroze matte microglitters.
Allison raadt op haar site aan om de matte glitter-lakjes te layeren over een andere kleur, omdat de lak anders erg gritty wordt. Ik heb het uitgeprobeerd en de lakken zijn over het algemeen met 3-4 laagjes goed dekkend, maar ze zijn inderdaad erg gritty en daarbij ook erg lastig af te halen, dus ik neem haar advies ten harte en layer lekker over een ander kleurtje heen, haha.
Op de foto's heb ik Madam Rose over Cute As A Button van Essie gelakt.

Madam Rose over Cute As A Button (zonlicht)


NailPatternBoldness bevat 15ml, is te koop bij Allison en kost daar $8 per flesje.
Ook is NPB te koop bij Llarowe, waar de prijs op $9 per flesje ligt.

Ben jij al bekend met matte glitters en wat vind je ervan?
Xxx

PS.. Als jullie toevallig nog iemand of iets weten die "Bitches Brew" verkoopt van NPB, laat het me dan asjeblieft weten, ben al zo lang op zoek naar die lak! :-)
 

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs