Darling Diva Polish Seriously Serious

dinsdag 24 september 2013

De reden dat ik besloten heb om tóch te gaan bloggen... Die laat ik jullie vandaag (weer) zien!
Deze post is iets later online gegaan, zoals ik jullie heb uitgelegd in A Christmas Story.
Maar toch, hier issie dan... Darling Diva Polish Seriously Serious!
DDP Seriously Serious


DDP wordt gecreeerd in Minnesota, USA en het brein achter dit merk is Carrie.
DDP staat (voor mij) vooral bekend om de namen die humor bevatten en die soms een beetje een pikant tintje hebben. Daar hou ik wel van :-).
Ik vertelde jullie in deze post al dat ik deze lak in eerste instantie om de naam kocht, hij deed me aan mijn toenmalige favoriete serie denken, want hoe vaak is "Seriously" wel niet gezegd in Grey's Anatomy? En telkens als ik dit lakje zie, gaan mijn gedachten automatisch naar de fantastische eerste 6 seizoenen van deze serie.
Seriously bevat groene en paarse microglitters in een transparante base en is dus het best geschikt om over een andere lak te layeren. Carrie raadt op haar site aan om de lak over een andere kleur dan paars of groen te layeren, omdat de glitters in die kleuren wegvallen en er niet uitspringen.
Toch vind ik deze lak prachtig over een diepgroene lak.
Op al mijn vingers heb ik 1 laagje Seriously gelakt over Misa Toxic Seduction (groen), maar om jullie ook de lak over een andere kleur te laten zien, heb ik op mijn ringvinger OPI Russian Navy Suede gelakt en daar 1 laagje Seriously overheen gedaan.


Beide foto's: 1 laagje SS over Toxic Seduction
en op ringvinger over RN Suede + 1 laagje HK Girl topcoat

Seriously heeft een beetje de neiging om in te dikken, maar dit is met een paar druppeltjes thinner erin zo verholpen. De lak heeft gelukkig geen last van zinkende glitters en het kwastje neemt genoeg glitters mee zodat je maar 1 laagje nodig hebt.
De lak heeft een normale droogtijd, maar dit is natuurlijk te versnellen met een sneldrogende topcoat. Een (sneldrogende) topcoat is zowiezo aan te raden, omdat de lak vrij gritty opdroogt en de glitters met een laagje glans erover gewoon veel beter uitkomen.
Mocht je eens een indie willen proberen, zou ik deze zeker aanraden.
Seriously Serious bevat 15ml, kost $9/10 is te koop via o.a. Llarowe en Etsy.
Ben jij al bekend met DDP? Of andere indies?
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs