Alanna Renee Avada Kedavra

woensdag 25 september 2013

Al een tijdlang was ik erg benieuwd naar de geweldige lakjes van Alanna Renee die gebasseerd zijn op Harry Potter. En vorige week was het eindelijk zo ver, ik kreeg er 3 op de mat!
Vandaag laat ik jullie Avada Kedavra zien.
 
 
 


Avada Kedavra hoort bij de Magical World collectie en al deze lakjes zijn gebasseerd op Harry Potter. De collectie bevat 12 lakjes en er zitten echt een paar blikvanger tussen!
Hier kun je alle lakjes uit deze collectie bewonderen.
Avada Kedavra is gebasseerd op 1 van de spreuken uit Harry Potter en de echte fans weten dat deze spreuk de onmiddelijke dood veroorzaakt.

Alanna Renee komt uit Australie en bestaat sinds januari 2013. Het brein achter dit merk is Alanna en de lakjes mixt zij part-time buiten haar IT baan.


Avada Kedavra heeft een felgroene, maar toch ook pastelgroene jelly base met daarin witte glitters in verschillende formaten. Ik word helemaal vrolijk van deze kleur!

Avada Kedavra, 3 laagjes + topcoat
 
 
De lak is vrij dun, maar omdat deze bomvol met glitters zit is dit eigenlijk wel fijn. Je hoeft gelukkig niet te vissen naar de glitters, het kwastje neemt er genoeg van op.
Omdat de lak dun is, wil-ie af en toe naar je nagelriemen kruipen, maar met een beetje voorzichtigheid valt dit allemaal reuze mee en is er prima te werken met de lak.

De droogtijd is acceptabel. Niet erg snel, maar je hoeft er ook geen uren voor uit te trekken.
Na een paar minuten is het vers gelakte laagje droog genoeg om er een volgende laag overheen te lakken en na de laatste laag helpt een sneldrogende topcoat goed om het geheel sneller te laten drogen en uit te harden.

Avada Kedavra, 3 laagjes + topcoat


Ja, ik vind het tot nu toe een fijn merk. Ik heb nog een lak uit de Magical World collectie en ondanks dat deze veel grovere glitters heeft, lakt deze ook erg fijn. Ik ben dus bang dat dit niet mijn laatste bestelling van Alanna Renee was ;-).

Alanna Renee te koop bij Color4Nails en Norway Nails.
De lakjes bevatten 12ml en kosten $ 11 per stuk bij C4N of 139 NOK bij Norway Nails.

Note: Sinds kort verzend het merk zelf de lakjes ook wereldwijd, alleen is het verzenden erg prijzig en ben je goedkoper uit via Color4Nails, behalve voor de order van 1,5 kg met meerdere personen :-).
De lakjes zijn via Alanna Renee zelf natuurlijk wel goedkoper, namelijk $ 8 per stuk. 
Verzendkosten bij Alanna Renee:
500gr (1-6 lakjes): $ 34
1 kg (7-13 lakjes): $ 42
1,5 kg (14-21 lakjes): $ 50
2 kg (22-29 lakjes): $ 104

Zijn jullie al bekend met Alanna Renee?
Xx


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs