Sugarpill Midori

vrijdag 26 juli 2013


Goeiemiddag! Ik blijf niet bezig met zoveel posts hoor ;-), maar ik hou niet van leegte, dus hij moet nog een klein beetje voller! Tot die tijd even een paar posts per dag.
Nu eens iets anders dan nagellak, namelijk een oogschaduw.
Tot voor kort gebruikte ik nauwelijks oogschaduw, maar sinds een tijdje ben ik weer aan het experimenteren geslagen. Het begon allemaal met een shopsessie in Utrecht met de opheffingsverkopen van Sephora. Toen werd dat Naked Palette van Urban Decay toch wel erg aantrekkelijk!
Degene die me zo ver kreeg zal ik niet noemen, maar ik denk dat zij dat zelf wel weet :-).
Het is immers áltijd haar schuld :P !
Een paar weken geleden had ik een andere shopsessie, dit maal in Zeeland/Brabant. Samen met een vriendin bezochten we de showroom van Enchantra. Erg leuk: mooie showroom, gezellige eigenaresse, dus mocht je toevallig een keertje in de buurt zijn.. Doen!!
Tussen al het moois van glitter, shimmer en holo viel mijn oog ineens op een palletje van Sugarpill. Er was een tester, dus ik teste de kleuren even uit op mijn hand.. Wow, wat een ongewone maar prachtige kleurtjes en wat een pigmentatie! Ik was in love en vooral met de kleur Midori.
Verpakking van Sugarpill oogschaduwen

Helaas die dag al teveel geld uitgegeven en we moesten nog sushi gaan eten, dus Midori aan me voorbij laten gaan. Een paar weken later had Enchantra een mooie actie van 35% korting op Sugarpill op hun site en toen heb ik Midori meteen besteld.
Ik had verwacht dat het een oogschaduw zou zijn die in mijn kast zou blijven liggen, net als Mac Smutty Green, maar niets is minder waar: heb er al een aantal avondjes trots mee rondgepronkt!
De kleur van Midori is vrij lastig te omschrijven. In eerste instantie zou je in het ene licht groen zeggen en in het andere licht teal, maar er zit ook een soort van mintgroen doorheen en daarbij zit er een ontzettend mooie glitter in!
Ja helemaal mijn kleurtje en daarbij past hij echt perfect bij mn skinny zomerbroek én mn zomerjasje!
Pigmentatie en kleur van Midori

  Wat een mooi kleurtje he? Ik ben er helemaal blij mee. Ik heb er echt maar ieniemienie van nodig, want de pigmentatie is gewoon intens te noemen! Heb Midori tot nu toe gebruikt met neutrale combinaties, zoals lichtgrijs en een aantal nude-tinten uit de Naked Palette.
Ik zou graag nog Lumi van Sugarpill erbij willen voor als combinatiekleur met Midori, maar ik twijfel een beetje omdat dat losse pigmenten zijn en ik daar niet zo goed mee overweg kan. Hebben jullie daar nog tips voor?
Verder hele fijne oogschaduw, weinig fallout en hij blijft perfect zitten, de hele dag en avond heeft hij bij mij makkelijk gered.

Sugarpill is te koop bij Enchantra en kost € 11,99.
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs