Orly Go Deeper

zaterdag 27 juli 2013


Goeiemiddag!
Ik had eigenlijk een holo voor jullie, maar gezien het weer 180 graden is omgedraaid, het nu met bakken uit de hemel komt en ik zelfs lampen aan moet binnen, heb ik Orly- Go Deeper voor jullie.




Ik heb niet veel lakjes van Orly, dat komt omdat ik een beetje een haat/liefde-verhouding met het merk heb. Ze hebben geweldige kleurtjes er tussen zitten, maar de lakt geeft bij mij erg snel tipwear en ook vrij snel chips.
Go Deeper hoort bij de Flash Glam FX Collection en is uitgebracht in het najaar van 2012.
Het is een glitterlakje welke blauwe en zeegroene glitters in verschillende formaten heeft in een tealkleurige jelly base. Op de nagel is de lak heel lichtjes duochroom.
Go Deeper, 2 a 3 laagjes
Ik vertelde al dat het een jelly base was, dus dat heeft meestal 2 mogelijkheden: layeren over een ander lakje of veel laagjes gebruiken. Ik besloot de gok te wagen en ging aan de gang zonder basiskleur. Het viel me niet tegen, met 2 á 3 laagjes is hij compleet dekkend. Bij de meeste nagels met 2 laagjes al, maar bij sommigen was nog lichtjes mijn eigen nagel eronder zichtbaar en daar heb ik nog een 3e laagje gelakt.
De glitters lakken gelukkig erg plat! Soms heb je wel eens lakjes waarvan de glitters omkrullen of die bij de uiteindes een klein stukje om hoog gaan staan, wat uiterst vervelend is. Go Deeper heeft dit niet!
Go Deeper, 2 a 3 laagjes

De lak droogt vrij traag, dat is jammer.  Maar gelukkig betreft het hier geen jelly die 5 lagen nodig heeft! Na de laatste laag kun je alles natuurlijk sneller laten uitharden door een sneldrogende topcoat te gebruiken.

Orly is te koop bij verschillende webshops, prijzen varieren nogal.
Xx




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs