Alweer een nieuwe blogger! + Essie She's Picture Perfect

donderdag 25 juli 2013


Hallo mensen!
Ik hoor je denken.. Alweer een nagellak/beauty-blog.. Ik weet het, dat is ook de reden dat ik lange tijd heb getwijfeld. Toch overwon de positieve kant, dus bij deze wil ik me graag even voorstellen.
Vandaag komen er meteen een aantal posts online, anders blijft het zo kaal in het begin
J.

Ik ben Yvonne, 26 jaartjes jong en woon ergens aan de kustlijn in Zuid- Holland.
Naast de uren die ik besteed aan nagellak en make- upjes, ben ik ook vaak bij mijn paard te vinden, of genietend in de zon met mijn 2 poezels of hardlopend met mijn semi-hondjes. Dit zijn 2 Rhodesian Ridgebacks en zijn eigenlijk van mijn moeder, maar ik heb ze een soort van geadopteerd, omdat ik honden te leuk vind maar er eigenlijk geen tijd genoeg voor heb. Goede oplossing toch..?!

Maar goed, laten we eens gaan beginnen met waar het hier om draait..
Al vanaf kinds af aan vond ik nagellakjes natuurlijk geweldig leuk, maar omdat ik een diehard nagelbijter was, waren die 3 druppies op zo’n nageltje niet echt een chic gezicht.
Al van alles geprobeerd om van het nagelbijten af te komen, maar alles werkte maar tijdelijk. Totdat ik een paar jaar geleden de nagellak herontdekte!

Helaas zijn mijn nagels door het vele nagelbijten nog steeds niet in perfecte conditie, maar ik zie ze wel telkens een beetje vooruit gaan. Hopelijk worden ze ooit sterk genoeg dat ik geen hulpmiddeltjes meer nodig heb om bijvoorbeeld het peelen tegen te gaan.

Het leek me passend om met een van de eerste herontdekte lakjes te beginnen: mijn eerste Transdesign bestelling. Waarna nog velen volgden en de verslaving begon…
Mijn stash telt ondertussen iets meer dan 270 lakjes van uitlopende merken.
Deze bestelling bestond uit een vijftal China Glaze lakjes, namelijk Admire, Bare If You Dare, Caribbean Temptation, Cowgirl Up en Swing Baby.

Ik wilde met Cowgirl Up beginnen, maar helaas heb ik hier alleen een foto van waar ik nog erg korte nageltjes heb, dus deze houden jullie van mij tegoed!
Ik laat jullie nu genieten van Essie- She's Picture Perfect.


Van het merk Essie zijn sinds een tijdjes 2 varianten: de salon/pro en de drogisterij-kwaliteit.
Het verschil zit 'm voornamelijk in de kwastjes en de verkrijgbaarheid. De Salon/Pro is voornamelijk verkrijgbaar in het buitenland (misschien zelfs alleen maar?), bevat 13 ml en heeft een dun kwastje.
De drogisterij-variant is goed verkrijgbaar in Nederland bij de Etos, bevalt 11.5 ml en heeft een (erg) breed kwastje.
Maar nu on to She’s Picture Perfect. Een heerlijk pastel lavendelkleurtje met een subtiel verborgen roze shimmer. De shimmer zit goed verborgen, maar in het directe zonlicht laat ze haar gezichtje toch zien! Vandaar dat ik deze ook alleen in de zomermaanden draag, in de winter vind ik ‘m te grauw omdat de shimmer zich bijna niet laat zien.
De substantie is wat waterig, maar het pigment goed waardoor hij met 2 laagjes prima dekt!
SPP, 2 laagjes

She's Picture Perfect behoort tot de Resort Collectie 2012, uitgekomen in voorjaar/zomer van 2012.
SPP, 2 laagjes

Essie is in Nederland verkrijgbaar bij Etos, voor ongeveer € 10,-. Let er dan wel op dat je met de drogisterij variant te maken hebt. Dus als je smalle nagels hebt, kun je deze beter skippen en via internet bestellen. Via eBay heb je de salon/pro in huis voor ongeveer € 8,-
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs